

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر شریف جناب دکتر کهنمویی،
رئیس معزز دولت مستقل فراگیر حقوق بشر جهان اسلام
سلام و عرض ادب بیپایان،
این دلنوشته، ترجمان سپاس بیحد و حصر اینجانب است در برابر شمایل فرزانگی و همت سترگ حضرتعالی.
دانش ژرف و بینش جهانشمول شما در مسیر احقاق حقوق تضییعشده جهان اسلام، همچون نوری هدایتگر، بر تاریکیهای جهان معاصر میتابد.
باری، پشتکاری خستگیناپذیر و سعه صدری که گویی ساحلِ درک شما را پایانی نیست، سرمایهای عظیم و بیبدیل برای عزت و صلابت این مردم است.
اینکه در سایه عنایات حضرت ولیعصر "عج"، مداوم در پی بنیاد نهادن صلح پایدار و مانا هستید، نشان از قلبی پاک و دلی نازنین دارد که جز خیر و صلاح نمیجوید.
در پناه حق، دوام ساحت و سلامت روان شریف شما را در این مسیر جهادی و انسانی، از درگاه ایزد منان خواستارم.
با ارادت خالصانه و تقدیم بهترین دعاها،
-----------------------
✍سیدعلی - سوق











