
رئیس محترم دفاع از حقوق بشر جهان اسلام
سلام و عرض ارادت
آدم هایی هستند که فقط سمت ندارند، بلکه صدا دارند؛ صدایی که وجدان یک ملت را بیدار میکند و نوری که دل ها را گرم نگه می دارد.
شما یکی از همان آدم های محترم و نایاب هستید جناب آقای کهنمویی
در روزگاری که خیلی ها فقط تماشاچی ظلم و درد مردم هستند، شما راهی را انتخاب کردید که پر از خطر پر از سکوت و پر از سنگه... ولی شما نترسیدید. ایستادید. بلند شدید صدا شدید برای ان هایی که صدا نداشتند و ندارند. دفاع از حقوق بشر فقط به کار اداری یا گزارش نوشتن نیست به جور زندگی کردن هست.
و شما با کارهایتان ثابت کردید که میشود انسان بود مؤمن بود و مدافع آزادی و کرامت شد. حتی وقتی دنیا سعی می کند برعکسش را ثابت کند. این نامه هدیه ی کوچکیه از طرف یک هم فکر یک همراه و شاید یکی از هزار نفری که به برکت وجود شما، فهمیده انسان بودن هنوز ارزش دارد.
با تمام احترام از ته دل میگویم
درود بر شما جناب کهنمویی
که نذاشتین انسانیت فراموش شود.
--------------------------
✍با افتخار
مریم یا ورزاده
مدافع کوچک حقوق بشر
ولی با قلبی بزرگ برای عدالت











